Чи варто покласти сина в РЦ для кращого результату?

  • Последние ответы
  • Новые темы

Маруся

Очень злой модератор!
Команда форума
Регистрация
14 Май 2018
Сообщения
97.146
Реакции
86.329
Так ми і так його зжираємо))) Тепер брати його так і називають - Де там наш наркоман?
Ржу, не могу))) Я просто это прекрасно представляю, как это всё было) У меня в селе есть дача и там моя малая старшая попробовала бензином дышать с местными. Я как поймала за этим, кинулась к матерям... Там всё село потом синее ходило))))))) Они прям кучей собрались и давай детей бить и своих и чужих, кто под руку попадётся)))) В городе такого нет, а зря, конечно.
 

Маруся

Очень злой модератор!
Команда форума
Регистрация
14 Май 2018
Сообщения
97.146
Реакции
86.329
Родина у нас пристойна. Я вчителькою в школі працюю, батько корів тримає, 30 голів, уявляєте? А син наркоманом став ...
Да прекратите, не вините себя. Они ща все пробуют.
 

Мама Неля

Научите меня жить!
Наш человек
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
85
Реакции
101
Ржу, не могу))) Я просто это прекрасно представляю, как это всё было) У меня в селе есть дача и там моя малая старшая попробовала бензином дышать с местными. Я как поймала за этим, кинулась к матерям... Там всё село потом синее ходило))))))) Они прям кучей собрались и давай детей бить и своих и чужих, кто под руку попадётся)))) В городе такого нет, а зря, конечно.
Та чого там з ними церемонитися і в попи дути? Макаренко навіть дозволяв бити. Він так говорив: бити можна, а ось принижувати - ніколи.
 

Мама Неля

Научите меня жить!
Наш человек
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
85
Реакции
101
У мене молодшому синові зараз 4 роки, в мене їх четверо. Так ось, я їх з дитинства привчаю працювати. З міста приїзджають, роти відкривають, що йому 4 роки, а він тягне дрова, коли колемо на зиму.
А як цього упустила - не розумію! Поняття не мала, що є така наркота, що не помітно.
 

Маруся

Очень злой модератор!
Команда форума
Регистрация
14 Май 2018
Сообщения
97.146
Реакции
86.329